Tuesday I like 'em :) + May 18th = My BFFs B-day! :)

hejsan :)
Jaaa vad har jag gjort idag ? Hmm. Jobbat of course, fran 7 am till 1 pm. Segt. Men jag har faktiskt bakat. Rice crisps treats :) = marshmallows butter and rice puffs.
&
Har aven skypat med finaste Lisa Andreasson :) Mysigt varre , saknar dej hun!
+ Mattias darling. 16 dagar kvar nu! WOW 16!!

Men idag ar det en valdigt speciell dag! Min alskade bastaste van , MALIN BJURSTROM fyller 20!! WOW , ingen tonaring langre! Vuxen ar du! GRATTIS GRATTIS BABE! Hoppas att du inte fick alltfor ont i huvudet nar jag ringde & sjong for dej! Ska allt gratta dej riktigt nar jag kommer hem! :) Hoppas verkligen att din dag blir fin! Langtar jatte mycket efter dej! ♥ Du ar wonderful!

&
Nu ar det tupplur som galler. Ar lite trott. zzz


xoxo ∂∩∩∂


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min underbara bästus :)

Ljudet på min mobil är gööörkasst så jag hörde knappt någonting, förutom din vackra sång då ;)

+ Att jag var hyperstressad.. Men det var jätteroligt att få höra lite av din röst iaf :)

Saknar dig min bästa <3

2010-05-19 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0