Pictures :)

Tankte lagga upp lite bilder fran helgens bravader :)
Klassen pa 17 tjejer :) Kortet ar taget i Mission district I San Francisco. Det vill saga det Mexikanska omradet. Det ar fullt med Muriels overallt ( vaggmalningar ). Den bakom oss ar kand , kommer dock inte ihag vad den heter.
Vi var fran valdigt olika lander, Finland, Germany, Switzerland, Panama, Brasil, South Africa, Russia, Austria and Mexico :) Maste saga att det ar valdigt larorikt att traffa folk fran andra kulturer. Au pair livet har verkligen vidgat min horisont & syn pa livet.
& Nu ar jag antligen fardig med mina 6 units! = NO MORE SCHOOL IN THE USA :D
Maria & jag innan Robin Hood :)
Maria & Andi
Marcus, jag & Andi
Maria, Sonny, Frankie & Jag :) Svenskt x2 Amerikanskt x2 . Pa vag till Bay to breakers, Golden gate park :)
Sonny & Frankie, brunch .
And that's all from the weekend . I have the best friends in the whole wide world !
xoxo ∂∩∩∂


-> & nu ska jag till Emeryville och kopa fodelsedags present till Dylan . Han onskade sig en bok, vilket ar valdigt passande, Frankie jobbar namligen pa Barnes & Noble = rabatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0