monday :)

shame on me! I know what can I say ? .. Busy busy life!
Jaa, da sitter jag har framfor datorn! Har verkligen haft fullt upp den senaste manaderna! Har vart i Santa Cruz, sleep over x 2 , San Francisco, Berkeley + skola. Ar antligen fardig med mina 6 units! = behover inte plugga mer i USA. Skont!
Just nu sitter jag i kallaren & lyssnar pa musik, laddar upp nagra bilder fran helgens bravader, weekend course, movie + bay to breakers :) Aa veckorna gar verkligen fort! Hinner verkligen inte tanka ! Det kanns som om tiden bara springer ivag har.
Regnet strilnar ner utanfor, kanner mig lycklig. Idag ar det 18 dagar tills jag far sta pa flygplatsen & ta emot min skatt. DET kanns overkligt kan jag saga , det ar inte ens 3 veckor kvar nu. Sa fredag om snart 2 veckor klockan 1pm kommer det vara en lycklig Anna staendes pa flygplatsen i San Francisco. Formodligen ocksa gratandes , happy tears of course ! Mattias , du ar langtad! 

Hmm, vad mer hander ? Den har veckan kommer vara fullspackad! Kommer jobba all 45 h. Vilket jag normalt ocksa gor men det blir speciellt den har veckan. Vi ska namligen ha 2 fodelsedagskalas pa lordag. Dylan & Maddie har fyllt ar. Ojoj. Barnkalas pa morgonen for Dylan, da ska jag Kirby & Frankie ta hand om 25 ungar. + deras foraldrar, = 45 pa kalaset. Blir fullt hus kan jag saga. Megan har bestallt hoppborg & sockervadds maskin. Kanns lite extremt. Meen this is America! haha. & pa kvallen ska jag a Frankie vara chefs :) Maddie ska ha bbq . Blir nog kul :) Sedan nar vi har jobat klart sa kommer Maria, Monika, Angie, Marcus , Andreas , Frankie & jag att ha sleepover in the backyard :) Vi har 2 tvamanna talt, men det ska nog fungera. Jaa det ar en helg att se fram emot! & pa sondag ar det kyrkan + Stinsen Beach :)
Ja livet som au pair kan man nog inte forklara , det ar lite overkligt maste jag saga. Man har fullt upp 24/7 , tror inte att jag har sovit ur pa 2 manader . Meen a andra sidan far man uppleva sa otroligt mycket. For att inte saga vanskapsbanden som man knyter. Det ar vanner for livet som man far har :) ♥
over and out . ∂∩∩∂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0