2 weeks . That's all that's left . 2 WEEKS ! ♥

Hey :)
Jaa igar var en laang dag! Jag & Maria gjorde crepes. Ca 70 stycken! Ska atas pa sondag morgon, efter sleepover med mina & Maddies kompisar. Mysigt mysigt . Ser fram emot det! Kommer dock formodligen att vara jatte trott. Borjar jobba med Frankie klockan 8 am imorgon -> 1 pm. Off until 6-8pm . Kommer att ha runt 50 gaster. Mycket folk! Men ska bli kul. Speciellt med sockervadds maskin & hoppborg! :)
& idag ska jag a Maria springa i Strawberry Canyon &  sen simma en svang .

• & just nu sitter jag & planerar infor nar Mattias och ganget ska komma :) Om jag har forstatt det hela ratt sa kommer vi att spendera nagra dagar i San Francisco sen vidare till Kings and Sequoia Canyon -> Grand Canyon, Las Vegas -> Los Angeles -> San Diego -> San Francisco . Later kackt , tycker ni inte ? Jag kommer dock inte att vara med till San Diego, ar ju namligen sa att vi stackars au pairer bara far 2 veckors semester pa ett helt ar! 2 VECKOR! Det ar crazy! Men men , det galler att planera val!  Flyger till San Francisco fran LAX ar det tankt, dvs flygplatsen i LA.
Jaa jag ser verkligen fram emot detta! Kan inte fatta att min alskling kommer vara har om 2 veckor!!!!!!!! Kanns overkligt ! Usch , jag har inte fatt sett honom pa 7 mander & 2 dagar nar jag antligen far traffa honom igen! WOW ♥ ! Love you babe!
• Anyway.. Nu ska jag ta mig en liten tupplur :) Ar ju sa att jag ska trana sedan .
xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du suger på uppdatering!

2010-07-03 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0