:D

Wow, har haft fullt upp de senaste veckorna. Sry att jag inte har uppdaterat er om mitt liv har :)
Har ar kort fran nar UC Berkeley fyllde 142 ar! Kande oss ganska hemma faktiskt med tanke pa att deras farger ar gul & bla :)

Har kommer kort fran en dagstrip som jag, Maria, Frankie & Jerel tog forra sondagen :) Till Mill Valley, Muir Woods & Sausalito :)
<- San Francisco! <-Jerel<-Frankie

Jaa kul hade vi :)
& den har helgen vart ocksa kanon! Fredagen vart mysig. Akte hem till Maria i Orinda. Hon jag & Monika kollade pa film & pratade. Kollade aven pa balklanningar, Maria & jag skulle namligen till Fairfield nasta dag & shoppa med Mattias kusin :)
Sa lordag da, tog bilen upp till Fairfield. Gick snabbt. Jag upptackte att jag korde i 100 miles/h hehe saktade dock ner farten nar jag upptackte det. Hade inte blivit en vacker biljett om polisen sett.. Kom tid upp i tid iaf :) Vi bestamde oss for att aka i en bil. Sa det vart jag & Maria, Inger ( Mattias faster ) Sarah & Jessica ( M- Kusiner ) & Sam, Jessicas kompis. Mycket trevligt. Gick in i en affar som hade ganska stor variation av balklanningar. Bestamde mig dock for att inte kopa den. Nasta affar, ja vad ska jag saga. Jag blev kar i en turkosfargad lang aftonklanning = jag kopte den :) Kostade bara $89 + taxes = $97 Yey, ska bli SUPERKUL! Ni ska allt fa se kort pa den.. Pa baldagen da vill saga. Jessica kopte ocksa sin klanning i samma affar. Kommer bli sa fina sa! Fick biljetten av Jessica med, sahar lod inbjudan :

Arabian Nights

Fairfield High School

cordially invites you to attend the

2010 Junior - Senior Prom

To be held at the

Golden Gates Fields Turf Club

Berkeley, California

8:00PM-12:AM

April 17th, 2010


I'm sooooo excited! Can't wait :D Har bestallt tid for haruppsattning & slingning dagen fore. Ska bli sa kul kul kul.

Jaa, och vad hande pa sondagen ?
Jag & Maria akte och hamtade upp Monika -> Frankie. Han hade bjudit med oss till sin kyrka inne i San Francisco. Grace Cathedral, wow sager jag bara. Vart jattefint smyckat med palmer + att vi fick palmer att vifta med nar vi gick in. Vart ju palmsondagen igar. & sjalva katedralen vart jattefin. Vilken upplevelse maste jag saga.


Jaa, pa helgerna har jag verkligen fullt upp. Finns ju hur mycket som helst att utforska & se :)
&
Nu ar det dags for sangen. Hoppas ni ar nojda med uppdateringen. Ska forsoka att bli battre pa det.


xoxo ∂∩∩∂




Kommentarer
Postat av: /mats

100 miles/h är ju 160 km/h !!!!!!!!!!!!!!!

Det har ju knappt jag kört !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är inte begränsningen runt 55 miles/h ?????

/mats

2010-03-30 @ 09:47:48
Postat av: Elin

Anna, nu blev jag jätte nyfiken:) du måste visa klänningen snart:D:D å jag saknar dig massor <3<3<3

2010-03-30 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0