Cake x 2

Heejsan, blir en snabbis innan jag hoppar i sang.


Idag har  vi firat Emma, hon fyllde 14 igar men var da hos sin pappa sa vi firade henne idag istallet. Vi bestallde Mexikansk mat, som juag fick aka & hamta upp. Eller ja, vart ju sa att jag fick en lista som jag skulle bestalla pa Picant6e, en Mexikansk restaurang ca 10 min bort + $80 att betala for. Lyckades nastan fa hela bestallningen ratt:P Glomde att bestalla Chicken Flautas till Emma = fick aka Cactus & kopa ist. Bra jobbat. Sedan vart det choklad tartaa med vanilla icing :D Emma fick helium ballonger med, vilket bade hon & jag uppskatta. Hade valdigt kul ett tag kan jag tala om, heliumroster is HILARIOUS !


Hade aven fatt en inbjudan av Astrid ( norska som bott har sedan hon var 10 ) att komma med pa Women's bible study, sa idag nar jag for en gangs skull kunde sa skyndade jag mig ivag till huset dar vi skulle halla till. Vart lite sen men, ar jatteglad att jag akte for det vart jatte larorikt, & trevligt + go stamning. Pratade om romarbrevet en hel del.. & nar vi vart fardiga med studierna sa vart de lite kalas med , Austin Collister fyllde namligen 18 sa vi firade henne med tarta & allt. = jag kakade tarta 2 ganger idag = jag maste springa imorgon :) Trevlig kvall som sagt var. & nu vantar sangen. GODNATT!
xoxo ∂∩∩∂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0