Wednesday .

Hej .

Sitter jag antligen framfor datorn efter en skoooon tupplur. Akte till Maria tidigt imorses, eller ja efter att jag jobbat fran 7.30-9 am. -> Spelade lite tennis vid rose-park & sedan vidare till Maria & Carro och deras country club :) Satt & fros en stund innan vi bytte om och krop ner i den valdigt varma poolen. Marcus kom & overraska oss med sa det var kul! Svenskarna var samlade. :)



Hm, jag smorjde faktiskt in mig med solkram idag. WOW tanker ni nu va?! Och inte vilken som helst utan +50 for kids. & jag brande mig i alla fall. kul . Efter poolen akte vi hem till Maria en svang. Satt och gjorde vanskaps armband med Elena, fgjorde en att ha runt ankeln. Trevligt trevligt. Sedan vart det dags att dra sig hemat mot en valfortjanad tupplur & nu sitter jag har. Vantar pa att Madde, Maria & Carro ska komma. Ska till Telegraph avenue en svang & sedan ska vi hem och baka banana bread . :) Mysig tjejkvall for sure!
xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0