what a weekend!

Heejsan!
Ojoj, dalig uppdatering det har varit. Men jag har verkligen haft fullt upp!
Just nu jobbar jag for fullt. Min host mum Megan & hennes dottrar Maddie och Emma + syster och mammar ar pa lyx kryssning i Medelhavet, Italien, Spanien, Frankrike osv! Sa jag jobbar som en skallad ratta!


Helgen var helmysig! Hade tjej lordag, det var jag Maria, Caroline ( Marias host familys nya au pair ) Madeleine och Jeanette fran Danmark! Lagade tacos och hade trevligt , sedan kollade vi pa film, Taken. Har sett den forut och den ar riktigt bra! :) Efter det sa satt vi a prata hur lange som helt. Gor mysigt verkligen.

Igar , dvs sondag sa akte jag & Maria till kyrkan. Fullt med trevligt folk, kul kul. Sedan pratade vi med Pastor Allan. Han hade namligen nagra dagar innan ringt och fragat om jag och Maria ville folja med ut och segla pa deras segelbat efter gudstjansten. Vilket vi sjalvklart ville! :) Sa efter gudstjansten tog vi en tur till Jamba Juice och sedan ner till Emeryville Marina. Dar vi mottes upp av Jo-Anne (fru) och Allan. & vad kan jag saga? Kunde inte ha varit en battre dag! Vi seglade i bayen, & jaa, jag fick styra baten. Det vart hur kul som helst verkligen! :D Jag styrde den under Bay Bridge och runt , superkul verkligen! Tog valdigt manga kort! Dock inte med min kamera, den blev stulen pa midsommarafton! Inge kul alls. Men men. Vad kan jag gora at det? Jatte mysig sondag med Maria i alla fall!
• & idag har jag haft fullt upp! Jobb, tennis med mig sjalv, jobb, simma, jobb. Hah. Akte till Rose Park och spelade mot vaggen dar, sedan kom det en gubbe a fragade om jag ville spela med honom, varfor inte? Sa jag spelade med han i en 30 minuter. Han visade mig hur jag skulle halla racket och flytta fotterna nar jag spelade, jag hade en bra " back hand " sa han. KUL. haha. Sedan spelade jag i 30 minuter till med mig sjalv efter att han hade gatt. -> work, tog en nap medan killarna nappa. Trott som ett agg som vanligt! :P Sedan kom Katie och avloste mig. Stack ner till poolen i Strawberry Canyon och simmade i en 3o minuter, hur skont som helst! Sedan akte jag till whole foods och handlade mat at hela familjen. Blev bara lite sma grejer, men det gick anda pa $146 . Usch mat ar verkligen dyrt har! Tur att det inte ar jag som betalar! Sedan var det dags att aka hemat och nu har jag precis kommit ut fran duschen. Ska strax lagga mig. Men visst har jag varit duktig? Forsta inlagget pa jag vet inte hur lange!
xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0