Good night!


• Ska lagga mig alldeles strax, ska bara gora en snabb uppdatering. Har varit pa bibelstudier ikvall med Maria & Karro :) . Vi akte hem till Laura, jatte mysigt. Hade studier forst och sedan var det brownies. Yummy! Det i mitten av college campus, sa det var kul. Efterat sa akte jag Maria & Karro hem till mig, satt ute i bilen och prata en timme. Mycket mysig kvall. & nur har sminket tvattats bort, det ar bara pyjamasen som fattas och sedan blire sangen. Godnatt ! ( och imorgon jobbar jag bara mellan 7 -> 9pm sedan ar jag off hela dagen, SWEET! ) . Tankte bara onska alla pa rorvik en mysig lagervecka med! Jag ar med er i mina tankar! :)

xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0