Good Morning!

Jaa , da har min dag precis borjat. Eller sedan klockan 7 imorses :) . Har gjort iordning en stooor lunch till mig Dylan & Rowan. Ska namligen till Moraga country club och umgas med Maria & Carro vid poolen. Ska bli jatte skoj! Sedan ska jag hem en svang (pojkarna behover en tupplur). Sedan kommer Frankie. Han ska titta forbi nar pojkarna tar en nap, sedan har jag inga planer faktiskt. Men men , med vilda pojkar sa finns det alltid nagot att gora! Sa idag jobbar jag fran 7 am -> 7 pm. Laang dag men jag fick ju nastan vara helt ledig igar, sa jag antar att jag inte kan klaga! :P Nu ar det dags att hoppa ur pj's och pa med klader!


xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0