Adam Lambert!

Vilken helg det har varit! :)
Friday
Hade filmkvall hemma hos mig pa Grizzly peak. Det var jag, Maria, Andi, Frankie & Marcus. Sag pa Dansar med vargar. Jag har sett den hur manga ganger som helst. Den ar lang men valdigt bra! :) Gick och la oss sent. Killarna taltade ute i tradgarden, usch & burr. Kallt nar dimman kommer in fran San Francisco. Men men mysig kvall.
Saturday
Vaknade klockan 7.45. Vart anna tvungen eftersom jag jobbade. Usch, trott som ett agg. Gick ut & vackte killarna, eller Frankie. Sa vackte han dem med sitt munspel.. haha. Sedan gjorde vi frukost. Sedan stack killarna ivag & kampa. Point race tror jag att det var? Jag akte till Adventure playground med Braden, Dylan & Rowan + Maria & Cari ( Carros nya smeknamn :P), Lydia, Elena, Will, Kari ( Frankies syster) & Philipp ( Karis man ) + Dharma Frankies syster dotter. Ett helt gang blev vi. Trevligt trevligt. Vadret vart perfekt med sa det var kul, solen lyste & det vart fullt med vindsurfare pa Marinan. :)
Efter det sa akte jag, Maria & Cari + kids till telegraph avenue och Jamba juice & Urban outfitters. Kopte tva par skor for $30 .Mycket nojd med mina inkop! :)
Senare pa kvallen hade vi filmkvall hemma hos Maria. Valdigt mysig tjej kvall! ♥
Sunday
Jaa vaknade 7 pa morran av att Elena & Lydia kom & krop ner i min & Marias sang. Vart trott som ett agg. Men men det vart ju inte mycket att gora at! :P Lag a snooza en stund till, eller narmare bestamt till klockan 9, Skont. Sedan gick vi upp & bryggde kaffe -> Safeway & kopte donuts. :) Yummy!
Sedan tog vi en snabb dusch -> My house in Berkeley :)
Fixade iordning oss, vilket tog en valdans lang tid eftersom vi inte kunde bestamma oss vad vi skulle ha for klader. Skulle namligen pa konsert. & se ADAM LAMBERT som kom 2a i american idol! :) Jaa det blev nagra byten innan vi bestamt oss.
Sedan bar det ivag in till downtown San Francisco & konserten. :) Vart ett litet stalle, bara 2200 pers var dar. Jag trodde det skulle vara mycket storre. Men men, WOW sager jag bara! Han kan verkligen sjunga! Ar glad att jag hade oronproppar! Annars hade jag haft tjut i orona nu. Valdigt kul kvall maste jag saga. Vi stog valdigt nara scenen med eftersom det var sa litet, sa vi fick bra staplatser. Jaa wow sager ja bara! Thanks guys, it was a great weekend! :) & har ar en video fran konserten. http://www.youtube.com/watch?v=aj-v0sXjJCQ .

& jaa idag har jag jobbat fran 7-3. Trott som ett agg var jag imorses nar jag gick upp! Usch! Men men gick anda ganska bra att jobba. Skypade med min alskling en svang med, nu ar det inte lang tid kvar tills jag ar hos dig! :) ♥ Ska bli sa fruktansvart kul att komma hem!! Sa nasta vecka borjar nedrakningen, 3 mander den 2e augusti. Kan inte fatta att jag bott i USA i 9 manader, kanns overkligt!! 3 more to go and then I'm DONE!
xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Elin

anna jag längtar tills 2:a november! :)

det låter som en riktigt rolig helg :D <3<3

2010-07-27 @ 19:40:40
Postat av: joakim

kul att du börjat skriva igen anna ;) följer me spänning :D haha ;D hoppas du har't bra!

2010-08-04 @ 13:01:50
Postat av: Linn

Hej,
jag httade din blogg genom att söka runt lite efter tjejer som varit au pairer. Jag själv har tänkt mig åka iväg som Au Pair och har avrit i matchningen väääldigt länge. Gick med i CC men efter att bara ha fått i snitt 3 matchningar per månad så har jag bestämt mig för att gå med i SI. Just nu känner jag att jag är lite desperat över att hitta en familj och gör allt jag kan för att hitta en själv . Så därför har jag sökt runt på massa bloggar och hittat folk som varit au pairer för ett par år sedan och vill bara fråga ifall du fortfarande har någon kontakt med din värdfamilj som du bodde i? Skulle vara jätte snällt om du hade tid att svara till mig mail. Tack så mycket

2013-07-23 @ 15:36:35
URL: http://anderssonlinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0