WHAT A WEEKEND! ;D

Heeej, eller godnatt kanske man ska saga! Jag ar SUPER TROTT!!:d

What a weekende alltsa! Har vart i skolan hela helgen! Jaa ni horde ratt! Skolan.. :) Har tagit 1,5 units. Bara 5,5 kvar nu da. Sedan behover jag inte plugga mer nar jag ar har! Har alltsa vart pa weekend kurs inne i San Francisco. Jag har nog aldrig varit med om sa myck grammatik! Simple past, Past progressive, past cont, Sp, PP. Jag doooor... Men valdigt larorikt iaf! Hade speaking & writing med + amerikan culture. = Vi tog en liten aktur ner till Pier 39 & Fishermans Wharf!
Hm, vet inte om ni har hort talas om "the Bush man" ( han var med i en av Filip & Fredriks avsnitt. 100 hojdare?. De skulle iaf skramma honom, gick dock inte sa bra for dem ). Han sitter gomd bakom ett par grenar nere pa Fishermans Wharf iaf.. Gissa vem han lyckades skramma?! Hahhah jag skrek som en stucken gris nar han hoppa fram!! ( for er som kanner mig blir sakert inte forvanade ). De gjorde de andra i gruppen med kan jag tala om, hahhah kul iaf! Han far tydligen betalt for att sitta a dar a skramma folk.. Kul kul. Har man fatt varit med om det iaf!

Jaa, nar skolan vart fardig gick vi ut & kaka middag meed var larare Erin. Jattetrevligt faktiskt ( hon ar 28, alltsa ganska ung ). Eller ja inte alla, bara svenskarna. Vilket bestod av mig, Madde & Maria ♥ Gick till Boutin & at. Gott gott. Ganska billigt stalle, betala $7 for my turkey and pesto thing :) Erin berattade valdigt mycke om SF & den amerikanska kulturen, jattekul faktiskt.
& sedan skjutsade hohn oss till BART ( Bay transport.. something ) . Efter manga om o men kan man saga.. Hon tappa bort parkerings biljetten... Men allt ordna sig tillslut! Jag i skolan :
http://johaanssonmaadeleine.blogg.se/

&
Idag har jag vart i skolan med. Laanga dagar! Fran 10 am -> 6.30 pm. Men men , vi lar oss valdigt mycke som sagt var! Det sista pa dagen fick vi skriva om artiklar med Present progressive & Simple Progressive ( de ni ;) Jag a Madde jobba ihop, sa vi skrev om Robert Pattinson ♥ , Heidi Montag & Spencer Pratt + Tiger bajs Woods. Annorlunda men rolig letion ( I ♥ Gossip ). Roligare an det vi gjorde tidigare under dagen iaf.. Pa lunchen gick vi till subway a kaka, det roliga dar var att jag stotte ihop med kille fran Australien som jag traffade igar nar vi fick en uppgift av Erin ( var larare ) att bara ga ut pa gatan a prata med nagon random person. Vi skulle stalla olika fragor a anvanda oss av vart kroppssprak for att visa att vi forstod va de prata om, wierd. Sa han som jag & Hana ( en konstig tjej fran Tjeck republic ) prata med gick precis ut fran subway nar vi gick in.. What a small world!
&
NU till det absolut roligaste hittills. Trodde jag skulle SVIMMA nar jag fick reda pa det...

Jag ska ga pa BAAAL!!!! High school PROM!!!!
Den 17e april ar jag medbjuden till Fairfield high schools prom av Jessica, Mattias kusin!! :D Jag ska fa vara med om nagot riktigt riktigt amerikanskt! Hihi kan knappt tro det! Blev overlyklig nar Jessica fraga om jag ville folja med! Ska bli superkul verkligen! Det blir till att borja leta klanningar! ;D

& nu vantar sangen pa mig.. TROTT. Borjar jobba vid halv 8 imorgon.. Men jag ar sa glad just nu sa jag orkar inte deppa for det! :D

Hm, livet som au pair.. Jaa, hur tycker ni att det later just nu ? Ar nyfiken :d Let ME KNOW!:)

xoxo ∂∩∩∂


 


Kommentarer
Postat av: malin poopy

Haha bush man, vilket grymt jobb ändå ;)

Det låter helt otroligt underbart anna, saker du får uppleva som au pair får en själv att bli rätt sugen ;)

Fast å andra sidan så låter det hemskt, kom hem! ^^

Älskar dig now and forever <3

2010-02-22 @ 14:04:42
Postat av: Elin

Anniis ska du på BAAL :D:D amerikansk bal dessutom ;) weiii så roliigt! :D det låter som att du har det kanon braa over there :) men saknar diig <3<3

2010-02-22 @ 19:32:09
Postat av: Emelie

Det låter kuul ^^ prom å grejer;) hehe <3

2010-02-22 @ 20:42:29
URL: http://emliik.blogg.se/
Postat av: Madde

Va kul Anna :D du måste ta 10000 kort :D då får du köpa klänning o grejer nu då :D vilken färg ? ;), älskar dig babe <333

2010-02-23 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0