Valentine's day! ♥

Gomorr'n! Star a ater frukost bestaende av rostad baugette med brie ost a salami & farskpressad grapefruit juice :) Solen skiner a det ar mint +17C! :D
Jaa, igar vart det en kulig dag :) Jobbade mellan 9am-1pm. Hade pa mig min pyjamas tills ja sluta. Sminkade mig a slangde mig in i bilen -> Splendid nails & fick naglarna fixade. Vart valdigt mycke folk dar sa jag fick vanta en stund. Ringde Monika, skulle namligen ha traffat henne vid I-house klockan 2,30pm. Bestamde att vi skulle ses vid 3. Akte dit, kopte mig en vad? Jo ni vet:P Sedan fick vi leta efter parkering, vart namligen sa att dar vi parkerat fick man bara sta en timme. -> hitta parkerings plats. Tog lite tid. _. wet seal a kolla efter jeans till Monika. Hade dock inga som hon ville kopa. -> Hem & fixade haret :) Sa kom Maria & vidare till Shattuck cinema. Motte upp Astris, Kristine a Austin. Bestamde oss for att sitta pa laktaren. Haha "love sack" kallas det, man sitter i fotoljer :P Bakom mej satt ett par a kysstes lite val hogljutt & pa min vanstra sida satt tva killar a holl hand... Intressant.
Efter filmen var slut sa kande sig Astrid inte sa bra sa hon bestamde sig for att aka hem, vilket Austin a Kristine ocksa gjorde. Maria a jag akte till I-House. Klockan var da kvart i 10? Trevligt faktiskt, fick reda pa att en av servitorerna heter Juan Carlos a ar fran Argentina. De har tydligen tagit de svenska fargerna till fotboll? Eller nagot liknande, forstod inte riktigt for han har en hemsk accent. Vart fullt med Brasilianare med, satt & stirrra pa oss. Sa jag a Maria bestamde oss for att aka hem, usch haha hade inte ens drukit upp vart te. Mysig kvall anyway, sa tack Maria! :)
• & Idag ar det vad? Joo, HAPPY VALENTINE'S DAY!!!!!!! ♥ . A det ska vi fira med kuddkrig inne i San Francisco ( efter som min darling ar nagra 1000 miles away :( ) . Jaa, Maria kommer snart, sa jag maste skynda mig in i duschen!


xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Elin

trevlig alla <3 dag anna :) <3<3<3

2010-02-14 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0