Panda Express.

I'm free the whole morning tomorrow, YEY!
Jaa, sitter a kollar pa Oxygen. Blablabla.. Har jobbat till 8pm. Nu e hon 8:45pm. Ska lagga mig om en stund. Tankte jag skulle uppdatera er lite om vad som hande i helgen:)
Sunday
Akte till kyrkan, alltid bra gudstjanster dar:) Bra latar med. Gor mig glad att aka dit. Maria kom till mig innan sa vi hade carpool dit. Efter gudstjansten stod vi a prata med vara nya amerikanska kompisar, Wen wen, Astrid, Austin x2 (en kille & en tjej , lite forvirrande ) Daniel (som pratar sjukt fort sa man far anstranga sig for att fatta vad han sager), David, Sophiee a nagra till. Supermysigt. A jattebra for engelskan! Vi bestamde oss for att ga a luncha tillsammans ( Jag, Maria, Wen wen & Astrid ). Gick till I-House , kakade pastasallad a ice latte :) Yummy ! Satt a prata om skillnaden mellan sverige & USA, College life a allt mojligt. Super trevligt! Ska val ocksa namna att det var fullproppat med college studenter pa gatorna , vart Super Bowl hysteri, kul om man gillar fotball? Eller va e superbowl? Anyway sa vart de en mysig stamning pa gatorna:)
Efter lunchen gick jag a Maria till wet seal , handlade lite nya klader ( fattar inte hur jag ska fa med mig allt hem ). Sedan gick vi tillbaka till I-house for vi behovde ga pa toa. Sedan akte vi hem a bytte klader, vi var namligen valdigt varma. Kollade pa termometern +18 C. NICE! Folk gick runt i shorts/klanningar & linne. Iaf-> hem a bytte klader . -> I-house a motte upp Angie a Monika. Satta a fika, cupcakes a prata om allt mojligt. Monika beratta att det ska vara pillow-fight inne i San Francisco pa sondag. Later kul sa vi aker nog in dit skulle jag tro :) Ett annorlunda alla ♥-ans dag event!

Mandag, MYSIGT! Jobbade hela dagen. Dylan & Rowan ar bada superforkylda med feber sa mitt schema andrades drastiskt den har veckan. Helt okej. Ar ledig till klockan 1 imorgon sa det ska bli gott med sovmorgon. Iaf igar sa nar jag slutat sa kom Madeliene & Maria a hamta upp mig ( eller ja de kom hit sa korde jag ) -> I- house ( surprising I know ). JATTE MYSIGT verkligen. Satt a prata i flera timmar :) Haha vi e stammisar dar ni kan man lugnt saga. Servitorerna vet precis vad jag vill ha. Behober inte ens saga vad jag vill ha. Pa lordag ska vi ga pa bio med college ganget. Se Valentines Day eller Dear John. Ska bli skoj!
& Idag har jag jobbat hela dagen, gjort nagra arenden. Posten-> wet seal, de hade glomt att ta bort larmet pa moina nya leggins. -> Wells fargo ( min bank ) flyttade over $ till my saving account :) -> Panda express , man kan valja ett huvud mal a 2 entrees . Jag tog Show mein (nudlar) mandarin chicken a mushroom chicken. Jattestor tallrik for jaa.. Hur mycke? $6 :D GOTTIGT varre! I like Panda Express:) Sedan vart de dags att borja jobba igen . Kollade pa tv med Dylan & Rowan (special treat nar de e sjuka). Sedan fick jag skjutsa Emma till ett mote med en homeopath? Fick sitta i vantrummet en timme med pojkarna. Helt okej for de lekte a jag hade med mig en bok ( mists of avalon ) + min dagbok som jag skriver i varja dag/kvall. Sedan -> hem a gora middag. Korv, toast med kanel a socker + morotter. Haha amerikanskt skulle man kunna kalla det. Sen plockade jag undan disken a nu sitter jag har.. A nu ska jag ga a lagga mig. Just de ja, skypade med Mattias idag med. Han kommer hit den 4 JUNI!!!!=D CAN'T WAIT!!! Yey, inte bara han. Fredrik, Emanuel, Johan & Johanna ( + nagon mer som jag inte kanner ? ). Ska iaf bli jattekul att traffa dem :) Planerar att visa dem valdigt mycket!

Saknar dej Mattias!

Nu vantar sangen..

xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0