Thursday.

heej.
• Jag vet, ar sopig pa att uppdatera. Fast nu ska det bli andra bullar :)
Ska val beratta vad jag grejjar med nu for tiden.. Idag har jag varit pa Berkeley Adult school a tagit ett ESL test. Ska namligen borja plugga. Hade tankt att ta en kurs i American pronunciation, sa nar jag hade tagit alla prov a vart fardig att signa upp sa visade det sig att kursen var full = jag far borja i april istallet. Meen jag kan ta advanced english istallet mellan halv 1 -> kvart i 4 mellan manda-fredag. Blir nog bra skulle jag tro.
• Har aven hittat en kyrka att ga till, New Church Berkeley. En kyrka med valdigt manga college studenter i. Har college nights pa fredagar som ar gor mysiga. Imorgon ska vi pa rock climbing indoor -> dinner & movie night. MYSIGT & kul. Jag kommer formodligen att se ut som en klumpig spindel.
• Jobbar hela lordagen med. Mellan 8-6.. Ska vara sjalv med alla barnen. Blir nog kul! (Forhoppningvis iaf) . Ska pa adventure playground i Berkeley Marina.
Anyway, time for vampire dairies.
xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa :D anna is back :D saknar dig! <3

2010-02-07 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0