Pizza + The Notebook.

Hello.
Har precis sett pa The Notebook med Maria & Madde :) Lovestory. Fick mig att sakna min darling dar hemma:( Meen det ar bara 4 & en halv manad tills jag traffar honom.. Tiden gar snabbt om man har roligt, vilket jag har. Sa snart sa :) Iaf sa har vi haft en jatte mysig kvall. Innan vi kolla pa filmen sa bakade vi pizza. Pizza degen vart saklart fardig gjord * allt ar halvfabrikat har i Staterna). Kopte pa Trader Joe's. Gott iaf:) Hade champinjoner, ost a skinka pa min. Yummy. Medan vi gjorde pizzan diskuterade vi vad viktigt det ar att ha tillgang till GPS. ( Eller vad sager du Madde?;P ) Det ar faktiskt jattelatt att kora fel har. Vet inte hur manga ganger som jag har kort fel inne i Berkeley. Men om man hittar till Marin street sa hittar man alltid tillbaka till Grizzly Peak Blvd, som jag bor pa ( visst later det festligt?;) ) for man aker sa langt man kan pa Marin sedan svanger man vanster eller hoger sa ar GP dar.. Hm. Nagra andra stora gator har i Berkeley ar Solano avenue, Telegraph ave & College ave ( dar alla studenter haller till + shoppingen ). Hm jag tror att I-house ligger i slutet pa Bancroft ave som gar tvars emot dessa gator. Hm forresten har ser ni vagen som jag kor varje gang jag aker till I-house:)
http://maps.google.com/maps?hl=en&tab=wl
Kan ju vara kul for er dar hemma a se vilka sjukt vingliga gator vi har har + alla kullar med. Anyway, sa skulle jag saga att det var en mycke trevlig kvall:)

Jag har hela formiddagen framfor mig imorgon ( ledig ). Sa jag tankte att jag kanske kunde utforska nagot nytt? Hm. Jaa vi far se vad jag hittar pa.. Nagot kul forhoppningsvis. Behover andra tid hos frisoren med ( a eftersom jag inte har mina kara blivande frisorer Sarah & Madde ♥ har sa maste jag alltsa pallra mig ner till salongen ). Funkar inte 4pm den 17e, maste andra till en tidigare tid pa dan, eftersom jag formodligen kommer att jobb da. :S
Hm, bio pa lordag med college ganget. Trevligt trevligt + kuddkrig pa sondag inne i San Francisco. Far nog ta Bart in ( Bay transportation something.. bla bla ) Hm, har jag berattat om det redan?
- Oj nu pratar Mats ( Mattias pappa ) med mig pa skypechatten. Det ar dags att lagga sig.. Hihi. Natti.
xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar dig Annis :) <3 klart ja är din personliga frisör ;) längtar tills du kommer hem så jag kan öva på dig ;) haha! Älskar dig <3

2010-02-11 @ 18:43:29
Postat av: Annis :)

Hahha jaadu, det blir nog kanon bra skulle jag tro! ;) Wow, superkul att ni ska bli frisorer verkligen! :) <3

2010-02-11 @ 20:00:48
Postat av: madde

Haha aa en gps skulle sitta ganska fint faktiskt ;) haha

Tack för en trevligkväll :)

2010-02-11 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0