Hello kitty.

Gokvall :)


Kom hem fran I-House for en stund sedan :) Har tvattat bort sminket a gjort en ansiktsmask med asprin & honung. Masserat in det i ansiktet med min nya Hello Kitty El-tandborste :) Detta ar INTE min ide, det ar Megan ( host mum) som hittar massa roliga & konstiga grejer som hon bara looooves to try!

Innan I-House jobbade jag till klockan 7pm. Fick var med om nagot valdigt amerikanskt. Emmas kompis Lilly gick online -> Dominoes pizza, byggde sin egen pizza, skrev in adressen & bestallde -> 20 minuter sensre plingar det pa dorren a the delivery guy star dar med den farskbakade pizzan.Ytterst amerikanskt & intressant. Jag betala $22, tror pizzan kosta $18 men sa maste man ju tippa med. Vilket jag ar urusel pa. Ger alltid for mycke ( o ibland for lite ) ..

•-> I-house, go stamning dar ikvall, vart massa norskar som satt & babbla tva bord bort nar jag forsokte lasa & skriva brev.. Men men skont a hora nagot nordisk sprak iaf :) Kopte ruby chai te & en choklad tarte bit, yummy. Kakade bara halva dock, far ta resten imorgon, fick skriva mitt namn pa plastforpackningen annars har Braden (host dad) kakat upp den innan morronen e har! Traffade Marita ocksa, enda norskan jag kanner som bor i I-house ( det ar alltsa studentrum ovanpa ). & stannade till 10pm, sedan bestamde jag mig for att aka hem, ska namligen jobba imorgon + att jag e trott.. Sa GODNIGHT MY DARLINGS!


xoxo ∂∩∩∂


Kommentarer
Postat av: joakim

10 % brukar ju vara ganska standard i de flesta länder jag varit i iaf :)

2010-02-19 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0