Wednesday

Elo:)

Hihi vilken dag det har varit. :P Vaknade runt halv 12. Jaaa, forsta gangen pa laange som jag sovit sa lange :P Gottigt. Hade bestamt med Frankie att vi skulle jogga i Strawberry Canyon runt noon sa jag fick skynda mig. Lyckades anda komma forsent, sa vi bestamde oss for att jogga runt i Oakland istallet. Jaa, de e skillnad pa att springa med killar, tyvarr. Jag kande mig som en overkord kalrot nar vi var fardiga... Men skont att springa av sig iaf, vi sprang 5 km. Duktigt gjort av mig. Fick bara kramp 2 ganger. Vilket var en stor lattnad, trodde de skulle bli mer eftersom vi sprang pa asfalt..
Sedan borjade jag jobba. Akte till tvatt automaten. Hade namligen 7 maskiner som skulle tvattas/torkas/ & vikas. Vilket tog 4.5h. Kul eftermiddag/kvall. Naaaaat! Har inte hunnit gora sa mycket mer idag faktiskt. Kollade pa film med Emma, Maddie, Meg & Braden. The big Lebowski. Ingen film jag kan rekommendera precis.
Frankie!
Andrade planer infor helgen, Meg & Braden beratta idag att jag ska folja med dem till Carmel pa Sondag -> Tisdag. Semster for dem, jobb for mig. Kommer dock att fa ett eget hus att bo i nar jag e dar. Sa det lindrar lite :) Ska halsa pa Meg's pappa med. & hans taxar x 4. :P Stranden ar ocksa inplanerat sa det blir till att packa med sig badklader. Anyway, kommer vara helt slut nasta vecka, kommer hem pa tisdag kvall, far tvatta & greja pa onsdag, torsdag morgon, dvs 4am -> Road 1 and LA !

&

Juste ja, pratade aven med Maria Berg for nagon timme sedan, hon stod pa sin balkong pa Disney world hotellet i Florida & kollade pa Cinderella Castle. Jaa man blev ju inte lite AVIS!


- & nu vantar sangen, borjar 7.30 am imorgon -> 1 pm. Surt


xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: emil larsson

vrf kan du inte skaffa dig ett svenskt tangentbord? kan man inte köpa såna i USA lr? har de inte ALLT?

2010-04-05 @ 13:42:15
URL: http://headpiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0