Väldigt mycke å göra...

Hej!

• Tillbaka från sofia:) Hade en mysig pratstund. Tycker om dig väldigt mycket gumman ♥ Innan jag träffade Sofia smet jag in på Audio video å köpte uppladdningsbara batterier till min digitalkamera, -> apoteket å köpte försvarets hudsalva till Megan. Så nu är alla presenter fixade förutom allt godis som jag ska köpa :)

• Nu ska jag vika tvätt med mami, å sedan ska jag sy om ett par jeans :) å så skulle jag behöva packa å tvätta de kläder jag ska ha med mig! Har en hel del att göra nu innan jag åker ;) Sen e det till att gå ut med super taxen!

• Imorgon kommer flickorna :) Ska ha ost & kex kväll ( vi ska inte nämna att det här är sista gången vi ses ) här i Åsen. Mysigt ska det bli! Har längtat/fasat för den här torsdagen läänge... Men flickor ni finns med mig i mitt hjärta ♥ Imorgon ska vi ha skoj!

Nu måste jag hjälpa mamis :)

Anna

Kommentarer
Postat av: hej

vad köpte du till din värdfamilj? :)

2012-06-11 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0