Uppe före tuppen ;)


Tjipp & hoj!

• Idag gick jag upp samtidigt som tuppen, eller tidigare tillochmed, för han går väl upp vid 7 ? Jag gick upp vid 6 :P Duschade å fixade iordning mig. Grejade lite extra med håret idag:) I like. Sen åkta jag å mami in till Mellerud. Jag gick till läkarstationen å hon till jobbet. Usch,jag har en grav (?) stukning i foten:( Ska träna med gummiband ? tills jag blir bra. Bygga upp musklerna igen.. Å framförallt ska jag ta de lugnt. Eh, nästa vecka, ta de lugnt ? Don´t think soo!! Hm, får se hur det blir med det. Sedan åkte jag å väckte Maddis, she was asleep trying to get her beauty sleep. Förlåt Maddis, men du vet halv nie är det dags att gå upp ;) ♥ 

• Sedan åkte jag å handlade kexilexer tills ikväll. Gott gott:) Å foundation & puder ( ett måste om jag ska iväg till staterna ) .

• Sen -> Mormor Annie. Drack kaffe & pratade, mysig mysigt . Älskar min mormor ♥

• Å nu är det dags för den traditionella städningen, puh.. De e gött jobbigt ibland. Ett "nödvändigt" måste, eller vad säger ni ?

∂∩∩∂


Kommentarer
Postat av: Madde

Så glad att du kom anna :) jag älskar dig

2009-10-29 @ 14:11:09
Postat av: Anna

ÄLSKAR dig med maddis! Tack för allt ikväll! <3<3

2009-10-30 @ 00:03:38
URL: http://jonassonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0