Sunday evening!

hej.

- Söndagkväll, finns det något tristare än det ?

- Kom hem från Mattias för en stund sedan :) Var nära på att missa bussen, men jag hann precis! Jag lagade ju mat förut. Det blev faktiskt köttbullar inte studsbollar. Kunde kanske ha stekt dem på lägre värme, men vad gör väl det ? Lite knaprigt är väl alltid gott ? ;) Den stekta löken ska vi inte prata om! Annars vart jag väldigt nöjd med min fina söndagmiddag till Mattias & David. Jag vart väldigt duktig, lät Mattias å plugga ifred, vilket jag brukar ha svårt för annars.. :P ♥

- Nu sitter jag här hemma, alldeles själv. Mami å Jonna är inte hemma. Jag ska strax gå ut med racer taxen. My little friend you know ;) Är verkligen höstrusk ute, men det är ganska mysigt tycker jag ( så länge man slipper gå ut ) . Tror att jag ska ta mig en kopp te ( tack Sandra för att du lärde mig att dricka dena fantastiskt mysiga dryck ) å lägga mig under en filt i soffan :) Det är = mysigt.

-
Sen så vill jag tacka den person som kom på sommar / vintertid. Den timmen inatt var välbehövd!! ( David, mig driver du inte med så lätt ;) ) hehe .

- Ska slappa hela dagen imorgon ( naaaat ) Ska försöka strukturera upp min sista vecka i Sverige! Buhu...
Men nu måste jag som sagt var ut med taxen :) ( Malin, jag diggar din lama tax Siw-Göran ;) )

Anna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej Anna!

Vilken fin blogg! Har nu läst ikapp allt, och kommer följa den med spänning!

Ses på fredagg!

Kram Johanna

2009-10-26 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0