Sumobrottare! ( Jag & Sofia - snyggingar vi är ;) )






Hejsan !

-Igår vart jag hemma, tog det lugnt. Hjälpte mami å städa å stryka, det roligaste jag varit med om :P Sedan gjorde jag å lilla syster oss iordning & åkte till mejeriet. Hälsadepå Fia & mycke annat trevligt folk, mysigt var det! Hade hoppborg & dessa trevliga sumo dräckter!

-Sen så var det även tänkt att Brålanda gänget skulle pallra sig upp till Mellerud, men det orkade de antagligen inte ? Eller så grejade de med något mycket intressantare än sumodräckter? :)



-Hm, hade velat mysa med Älsklingen! Ska ju vara borta från honom ett år :( Men är det tentaperiod så är det! :S Älskar dig i alla fall sötnos ♥ Får ses nu i veckan .



- Nu kom jag precis hem från en långprommenad med Ricky ( min hund ) :) Innan det så var jag i Kyrkan . Vart en massa folk där idag! Nu ska jag gå å se om jag kan hjälpa mami med något.
Å ikväll kommer Bästis festus ; Malin Bjurström ♥ Vi ska mysa & jag ska hjälpa henne att plugga matte c. Japp ni hörde rätt! JAG hjälpa henne med MATTEN, tss jag kan allt mer än vad ni tror ;)


- Måste även börja planera inför Stocholmsresan å besöket på Amerikanska ambassaden. Är några saker jag måste fixa innan dess. Som t.ex. kort som ska vara på mitt visum, det tar ju inte 5x5 kort i Mellerud så då måste jag ner till Vänersborg å ta dessa. :S  För göra det någon gång i veckan, kanske i samband med övernattning hos min kalas kompis Vångfors :)




Nu ska jag som sagt var hjälpa mami med något! ( Vilken snäll dotter hon har :) )


( det är bara 23 dagar kvar tills jag åker . )




Anna


Kommentarer
Postat av: Lilla syster!;)

haha, anna min snygga syster!;)

Längtar till stockholm!:)<3

Älskar dig:)<3

2009-10-11 @ 18:18:07
URL: http://jonnajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0