Stockholm baby! ;)

 
-Trött , det är vad jag är:P


- Hej! 
Nu sitter jag här :) Har packat / fixat med visumpapprena, tvättat kläder, myst med älsklingen ♥ + vart på låångprommenad med honom ( vi vart ganska trötta , låg & prata tills klockan va halv 3 inatt ( men mysig var det ) ) . Så här jag även varit ute med Ricky. Han måste ju oxå få sin beskärda del av min uppmärksamhet! Så har jag precis pratat med Elin i fonen. Vi laddar inför Stockholmsresan imorgon! Ska bli skoj ;) 

- Fick flygtiderna idag!! Weeeii;D Lyfter 10:45 från landvetter, mellanlandar i Frankfurt ( Germany you know ;) ), -> Landar John F Kennedy, New York kl:19:35 ;D Det blir en låååång dag! Men ja , det ska bli kul :D Speciellt skojsigt kommer det att bli att vänta i Frankfurt i 4h eller vad säger ni ? ( sköja , hehe) . 

- Ja snart bär det av! Helén åkte till Skottland idag, blir borta 7 månader :( Sa hejdå till henne igår, det vart väldigt tungt å många tårar kom , men så är det när man skills från en vän under en tid. Hoppas du får det bra gumman! ♥ Saknar dig redan! 
 
- Nu ska jag packa som sagt var! ;) - Tack kalaskompis nummer 1 för en mysig "dag i veckan" eller vad vi nu ska kalla det :)

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0