Onsdag. Mitt i veckan, nästan ?

Goodmorning allt folk denna underbara onsdagmorgon :)

- Nu sitter jag här, vaknade av att min kära granne ringde, ville jag skulle ut med mops & tax. Meen Annis har ont i foten :( Ska undersöka den imorgon. Inte kul, hoppas att det inte är en spricka för då = gips :S.

- Ska in till Sofia ( å salongen ) en sväng sedan, förlåt Maddis ♥ men jag måste tona ner de blonda lite. Ska bara göra några bruna slingor :)

- Idag ska jag börja packa, yes ni hörde mig. Anna ska börja packa. För på måndag, då flyttar Annis från Sverige i ett år! Vilket är = sjukt mycket packning! Usch, jag kommer verkligen sakna alla sjukt mycket!  :( Buhu. Vill inte ens tänka på att jag ska säga hejdå till alla goingar! ♥

- Nu ska jag ringa Mattias , undrar vad den filuren grejar med idag ?  Nejdå han är inegn filur, menar min lille älskling :)

-
Nu är det frukostdax, mums. Det blir leverpastej smörgås å juice skulle jag tro ( haha får mig att tänka på "skräckfilmen" Beatel Juice! Någon som sett den ? Sjukt konstig är den iaf ) .

Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0