Online möte med CC Kl:16.00

Go´morrn!

- Vaknade för en stund sedan, sov som en stock inatt :) = nöjd . Detta kanske pga av min kära ögonbindel & öronproppar ;) Är faktiskt väldigt skönt att sova med detta! Man sover riktigt gott , är inte medveten om omvärlden & man vaknar när man vill! Sen så är jag väldigt lättväckt ( speciellt när jag sover hos älsk ♥ )

- I eftermiddag ska jag vara med på ett online möte med CC ( cultural care ) , klockan 16.00. Kan ta upp till två timmar (?) stod det i mailet som jag fick. Det blir nog bra, får dock skjuta upp mina planer med kalaskompis Vångis. Får ta å slå henne en pling så snart som möjligt!



- Guys , it´s only 19 days left ;) -> USA, New York, California, San Fransisco, Berkeley - baby!




Anna


Kommentarer
Postat av: mickis

självklart är de det :) så 19 dagar kvar, de är snart de! :)

2009-10-15 @ 19:01:58
URL: http://mischausa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är inte långt kvar!! :D

2009-10-15 @ 20:26:01
URL: http://angelicatalving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0