Mina köttbullar = studsbollar (?)

Hejsan!

- Nu är det söndag igen, trevligt trevligt! Igår vart de lägeråterträff. Mysigt var det att träffa alla glada tonåringar igen! Mycket skratt å spex blev det med :) Ja det var minst sagt en trevlig återförening. Det avslutades idag med gudstjänst i Brålanda missionskyrka. Det blev lite överfullt, men vad gör väl det ? :) 

- Idag är det 8 dagar kvar tills jag åker. Det känns överväldigande, spännande, ångestfyllt, förväntansfullt & å en hel del andra känslor som jag inte riktigt kan lokalisera! (Eller kanske inte vill skriva om här i bloggen) Ja, alla papper är färdiga, flygbiljetten (erna) ska skrivas ut. Annars är det bara packningen kvar, vilket jag verkligen fasar för! Men det ska nog gå bra. Jag fick ett mail i fredags från Megan, hon berättade att hon å de äldsta flickorna ( Maddie & Emma ) kommer å möter mig på flygplatsen. Det känns väldigt skönt att veta att de kommer stå där när jag landar. Braden vaktar pojkarna som lägger sig tidigt! Hm, det ska verkligen bli kul att få uppleva New york city, allt som finns där:) Ska även bli jätte skönt med värmen ( iaf lite varmare än här ) i Kalifornien:)


- Ja, å nu är jag hemma hos min älskling igen;) Jag ska laga mat till honom å David. Ska göra köttbullar för första gången i mitt liv. Blir nog snarare studsbollar än köttbullar :P Måste ju öva nu inför USA. Om ni undrar vad
Älsk gör så sitter han å pluggar nu inför en tenta som han har nästa onsdag, lycka till sweetheart!köket kallar :)

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0