Måndag - 3 veckor tills jag flyttar! ;)

Godmorgon!

-Ännu en härlig dag att vakna upp till ;)
Tänk att jag ska åka om 3 veckor, tiden går sjukt snabbt!!

-Vaknade för en stund sedan, gick upp. Hade morgon prat med mami , eller rättare sakt hon pratade med mig. Hon hade varit upp sedan klockan 7 så hon var pratsugen ( jag gick upp kvart i 12 ). Söt hon är min lilla mamma ♥ sedan fick hon skynda sig iväg till jobbet, kom kanske några minuter försent för att hon var så pratsugen. 

-Jag bestämde mig för att ta en joggingtur, är ju så att man måste vara i form när man anländer till staterna:) Det var skitjobbigt  men jag fixade det såklart! :) Nu är det dags för prommenad med Ricky å sedan frukost. Vad sägs om gröt ? hm.. Jaa de får nog duga. 

-Ska kanske träffa Hélen idag / eller imorgon :) Hon flyttar ju till SKOTTLAND på lördag!! Känns gör konstigt!
:( Hoppas det blir bra för dig gumman ♥

-Den här veckan ska jag göra sjukt mycket! Men får lägga upp en liten lista på vad jag ska göra senare, MÅSTE nämligen ut med Ricky nu. Annars händer det en olycka ;S  


Anna


Kommentarer
Postat av: mickis

Halloj! Du det är en annan brud som har designat min blogg så jag har faktiskt ingen aning :P Men jag kan höra med henne vars hon hittat de :)

Åh va skoj! Hör jättegärna av dig när du är här! :)

2009-10-12 @ 18:05:19
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0