Last friday with my dear family!

Go´kväll!

- Jaa, nu är det mysdags med mormor å mami:) Ska bli väldigt trevligt!! Detta är min sista fredag med familjen! Nästa fredag är jag på GPS i Brålanda (som alla är varmt välkomna till kl:19.00 i Brålanda missionskyrka).
Känns väldigt konstigt! :S Meen ja, det ska det säkert göra. Ska ju ut på mitt livs äventyr! Efter mys med familjen lite senare ikväll bär det av till Mellerud, ska mysa med my little friend Madde ♥ Å imorgon får jag träffa älsk :D Har längtat sjukt mycket efter honom den här veckan!

- Å imorgon är det lägeråterträff! Ska bli sjukt skoj:) Har ju inte träffat alla glada tonåringar sen i somras ( en del, men inte alla ). Yepp detta är något som jag verkligen ser fram emot! So Lets get togheter!

- Nu ska jag göra iordning dipp :) Byebye!


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0