I´m the girl who will live her American dream! ♥

Hej!

Ojoj mitt första inlägg. Känns bra ! Får se om jag fixar det här med att blogga. Det ska nog gå:) Kommer att skriva om mitt liv i USA, San Fransisco. Om den Amerikanska vardagen, både om allt roligt som kommer att hända och om den hemlängtan som jag vet att jag kommer att få känna på...
Hoppas att allt kommer bli bra! Igår damp det ner ett brev i brevlådan ( brev i brevlådan, SJÄLVKLART! ) , med små rosa adress lappar som jag ska sätta på min resväska :) Så söta så! Fick även schemat för dagarna i New York:) Det var verkligen fullspäckat!
Kändes väldigt overkligt måste jag säga! Men snart är jag på väg -> The United States Of America! :)





Anna


Kommentarer
Postat av: Lilla syster!<3

Anna!:)<3

Du får inte åka!

Tänk du ska va borta i ett år!:'O

Jag kommer dö!

Utan dig ingen lilla syster!:''''(

Snälla stana kvar!<3

Älskar dig anna!<3

Min!!Undebara storasyster!<3

Puss<3

2009-10-09 @ 20:42:23
URL: http://jonnajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0