Free fallin - John Mayer

Go´kväll ;)

-Nu sitter jag här , är hemma hos Mattias :) ♥ Har varit på GPS-möte ( planering ) . Gick fint. Nu bakar han å jag sitter här! Ska väl försöka att lägga oss snart, är faktiskt vädigt trötta båda två.

-Innan jag åkte ner till Brålanda för mötet så vart jag med min kära Maddis. Såg på tecknad film å myste + självklart lååångprommenad:) Vart väldigt mys måste jag säga!

- Imorgon ska jag ta bussen ner till kalaskompis nr 1, ska ha sleepover = superkul ;) Ska också ta kort inför visum & internationellt körkort ( fast det  blir nog på fredag jag gör det ). Blir nog bra hoppas jag. Måste dock åka ner efter klockan fyra ( eftersom våra kära fritidskort bara funkar efter klockslaget 4 på eftermiddagen. Jag vet det är = superkul ) Ser iaf fram emot att få träffa henne så snart igen ( sågs idag på mötet ). Hm , glömde nästan oxå att berätta att jag glömde ICA kortet till tonår hemma i Åsen. Bra jobbat Anna, bra jobbat! :S ( inte första gången det händer) . Yepp det får väl ordna sig på något sätt.



- Free fallin - John Mayer
. TACK Madde för att du lät denna grymt bra låt komma in i mitt liv :) Jag är helt enkelt nerkärad i låten. Den får mig att tänka på Twilight böckerna ( har haft seriösa/djupa funderingar på hur jag ska få med mig mina älskade twilight böcker & bibeln utan att det ska bli för tungt i väskan! Kanske får skippa några tröjor ? :S ) & jag vad mer tänker jag på ? Hmm.. Thats a secret I never tell.. hehe. Hoppas att det finns någon mer där ute som har förstånd att tycka om den ! (?)





xoxo Anna
    ( woho lite gossip girl nostalgi ;) ) - I like ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0