Amrikanskt körkort = Good luck with that ;)

Hejsan!


-Tisdag idag :) Vaknade för ganska många timmar sedan. Har käkat frukost, varit ute med Ricky å pratat i telefon med Älsk & finaste Helén, hon kommer hit sedan efter att hon har plöjt (?) färdigt. Ska äta något gott ( & förmodligen sött ) ta en långprommenad å bara umgås:). Innan det ska städa lite & förmodligen vika tvätt ( finns alltid massa tvätt att vika i detta hus - (boring - haha en parantes inne i parantesen-( jag e så kulig) ) .

- Fick ett mail från min värdmamma Megan idag. Hon berättade att det skulle regna idag ( eller igår ) , hade inte gjort det på , ja hur många månader var det ? Hoppas verkligen att vädret är fint nät jag kommer dit. Flyr ju lite från höstrusket här i Sverige. Hon skrev också att hon tyckte ( jag frågade om de ville att jag skulle ta amerikanskt körkot ) att jag skulle göra det. Detta för att det är mycket bättre att visa upp amerikanskt körkort som legetimation istället för att vandra runt med passet ( som absolut INTE får komma bort ). Så jag antar att jag kommer att ha uppkörning i USA på sexfiliga vägar ? Well, good luck with that ! 

-Just det jag , får väl också ta å medge att jag är väldigt nervös, det är bara tre veckor kvar & japp jag har drabbats av resfeberius spekularis, även kallat resfeber :S På en skala 1 till 10 är jag ungefär såhär nervös :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 . Yepp ni ser, en stark 8a:S & om jag känner mig själv rätt ( vilket jag gör ) kommer den 8an innan dessa tre veckor är slut ha graderats till en stark 10! Hmhm, så GRATTIS familj & vänner ( & självklart pojkvän ) ni kommer att få umgåes med ett nervöst nervvrak vilket = skitkul ( naaat )   

- Här även en hel del att göra den här veckan. För att ni ska förstå vad mycket jag har att göra ska jag skriva en liten lista ( som inte innehåller allt , men en del av vad jag ska göra ) :

x - Träffa Helén, säga hejdå ♥ din lille skotte
x - Träffa Maddis
x - Planera inför GPS - vart ?
x - Träffa ÄLSK ♥
x - Ringa CC angående att jag inte fått mina flygtider än
x - Ringa CC angående en punkt i visumansökan ( som jag inte fattar )
x - Övernattning hos min kalaskompis Vångfors
x - Köpa fika till tonår
x - Umgås med min kära lillasyster
x - Ta kort till mitt internationella körkort & visumansökan
x - Planera inför Stockholmsresan på söndag
x - Skriva packlista
x - Ringa fröken Holm angåend Sthlms-resan
x - Mysa med Mami
x - Träffa Bästus festus
x - ( Säkert något mer viktigt som jag inte kommer på nu ) 

Thats my plans ;)




Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0