Dollar, yes! - 10 days left=)

Hejsan!

-Nu sitter jag här. Har ont i foten :( INTE KUL alls ! Tror att det hände i Stockholm. Gick ju på en massa kullerstenar i gamla stan. Det bidrog iaf en hel del, sen är det inte bra att ha "platta" skor på sig heller.

- Ja, vad mer? Igår åkte jag å Malin (bästis festis) in till Mellerud. Jag skulle vaccinera mig ( twinrix, 2a sprutan ) & sedan skulle jag å malin bada. Det vart jätte mysigt! Å skitjobbigt, vi är allt duktiga simmare! Sedan bastade vi, åkte till ICA å köpte choklad å kanelgifflar. Lämna min kjol på lagning. Efter det hem å rasta Mops & tax. Efter det stressa in, logga in på CC sida å vara med på onlinemöte. Det vart intressant. Jag måste kolla upp om min fina rosa mobil har trippelband ?
-> hem till Malin å såg på film. Det vart jätte mysigt att umgås med min äldsta vän :) ( vi har kännt varandra i typ 12-13 år :) ) Älskar dig bästis!

- Jaa å idag vart jag inne  på banken å beställde mer dollar :) Det kändes kulkulkul! Ska hämta dem nästa torsdag.
Nu bär det av snart! 10 dagar kvar! :D

- Ikväll blir det inte tonår:S Men det blir mys med familjen, ska ha ost å kexkväll tror jag? :) ♥ We like it!

Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0