Blondie, yes I´am :)

Hej!

- Nu sitter jag här. Har inte hunnit skriva på hela dagen :P Madde har varit här, hon har slingat mitt hår, samtidigt som vi satt å kollade på en disney film (skönheten&odjuret) å käkade smörgås å soppa. Först såg jag ut som en randig Zebra, sen åkte vi in till mellerud å fixade till det. Å nu är jag verkligen BLOND. Blir änna rädd när jag ser mig själv i spegeln ;) Haha nejdå, Maddis fixade mitt hår superfint ♥

- Nu sitter jag här, ska svara på Megans mail om en stund. Hon mailade mig förut å skrev att hon hoppasdes att jag skulle lära pojkarna olika sportaktiviteter, som fotboll, basket å javisst baseball. HAHAHA hon måste skämta! (?) Fotboll å basket, helt okej. Men baseball? Yepp, good luck with that ;)

- Imorgon ska jag gå å säga hejdå av käraste Arthur, mamis farbror. En trevlig liten gubbe. :) Ska även åka bort till stugan å fixa med lite saker.

- Ska även ringa bästis, hon ringde förut när jag var hos Maddis.

- Saknar min Mattias , men vi ses ju snart sweetheart! ♥

- Plickten i form av en tax kallar ;) ( just de , påminn mig om att jag ska maila de au pairer som åker samtidigt med mig från landvetter )

Anna

Kommentarer
Postat av: Madde

My Blooondiiie :D u like it ;) <3

2009-10-28 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0