7 dagar kvar! = 1 vecka kvar i Sverige!

hej :)

- Nu sitter jag har, har nördat The vampires diaries hela dagen, har hunnit med hela 6 avsnitt :) Måste dock säga att det är copycat av twilight böckerna. Kanske inte alla karaktärer å historien. Men det finns väldig många likheter!

- Idag är det 7 dagar kvar tills jag flyttar till USA. Det känns OVERKLIGT ! Tänk att jag ska vara borta ett år! Väldigt många känslor rusar genom mitt huvud när jag tänker på det! Men ja, det ska nog vara så antar jag! (?) Har börjat att tvätta de kläder som jag ska ha med mig. Provpackade ju förra veckan, det vart katastrof! Hoppas jag lyckas bättre den här veckan , eller jag blir ju så illa tvungen. Idag kom även mitt internationella körkort:) Nice. Nu ska jag bara skriva ut mina flybiljetter så är jag färdig till att åka :)

- Måste även säga hejdå till alla mina fina vänner! Kommer bli tufft, väldigt tufft! Om jag känner mig själv rätt kommer det även bli en hel del tårar. Men girls and boys, I´m coming back, i´m coming back ♥

-Nu ska jag röja upp lite, ser ut som kaos i hela lägenheten:P Maddis kommer ju imorgon  å fixar håret på mig. Ska slinga mig lite så att jag blir redo för staterna!

- Idag är det även Min & Mattias dag! Har varit tillsammans i 3 år & 1 månad idag!! Så grattis till oss sötnos :) ♥ 26/9 - 2006

- Well time to take a walk with my doggie :)


Anna

Kommentarer
Postat av: Madde

åh vad jag saknar dig :´( !!

2009-11-02 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0