USA, HERE I AM!!!

Hello Sweden!

- Jaa.. Nu ni! Sitter pa au pair skolan i NY, eller ja narmare bestamt pa Long Island. Solen skiner a faglarna kvittrar! Jag kan inte fatta att jag faktiskt ar har! Vi ar 72 au pairer fran sjukt manga olika lander. Bland annat; Kina, Australien, Tysklan, Finland, Danmark, Turkiet, Colombia, Sydafrika, Venezuela, Osterrike, Thailand, Chile and ofcourse Sweden!

- Jag bor tillsammans med thailandskan Nam och en tysk, Juliette. Trevliga prickar. Fattar dock inte vad thaien sager.. :P Hehe.  

- Flygresan hit gick bra. Den var dock langre an vad jag  trodde. Tog 9 timmar fran frankfurt, sa jag vart vaken i ca 25h innan jag kunde lagga mig kvart i 5 svensk tid ( pa morgonen da ).

- Nu ska jag ga a ha en lektion i Child safety. FUN! ( naat ) .

- Imorgon blir det att besoka New York! Fick en Gift bag av my host family. I den var det en guidad tur i NY, biljett till att aka upp i Empire State Building, en I LOVE NY t-shirt, amerikanskt godis, ett kort sa att jag kan ata gratis pa en fransk restaurang a lite annats smatt a gott ;) Jatte sott verkligen! A pa deras halsning stod de pa svenska : Valkommen till USA, kommer du att komma snart. Haha sa gulligt. Antar att det skulle sta : Vi kommer att ses snart eller nagot liknande:) Cute anyway!

- Well its time for my lession!

PS: Guys, I miss you ♥

∂∩∩∂

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh va kul för dig ^^ ja vill också dit :P hehe <3

2009-11-04 @ 17:27:50
Postat av: Sarah

Saknar dig Annis ;)hihi

Hoppas att du har de bra. Låter skoj allt sammans.

puss puss

2009-11-04 @ 22:56:39
Postat av: Madde

Åh vad roligt Anna :D Då blir det en riktig shopping dag idag då ;) Du får inte glömma kolla sko modet ;) haha, dom rosa skorna u know ;) <333 love u <3

2009-11-05 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0