Spa behandling - det kan jag vanja mig vid ;)

Heej!


• Har precis kommit hem fran en halvdag pa spa;) I LIKE! My Host mum, Megan bjod med mig med dottrarna. Fick bada angbad, bada jacuzzi, massage, ansiktsbehandling, varmebahandling. Hela kittet, you name it!! Vart helt underbart skont kan jag tala om! Somnade nastan nar jag fick de olika behandlingarna:) Sa tack Megan for en trevlig spa upplevelse ( for free ;P )

 

• Efter det sa akte vi till en trevlig Mexikansk restaurang a bestallde hamtmat. Gott. Sa nu sitter jag har, a little bit dizzy :P Annars ar allt kanon. !

 

• Ikvall ska jag a Monika ( fran slovakien ) go downtown to Berkeley, a lyssna pa en utav hennes kompisar som spelar jazz musik. Ska bli kul:) Det ska tydligen vara en valdigt exklusiv restaurang sa det ska bli kul! A imorgon, Shopping shopping:D Ska in till San Francisco a shoppa loss ! ( Mattias, hoppas att du inte laser det har ;P ♥) . Ska bli superkul verkligen! Har sett fram emot det anda sedan jag kom hit. Sa Malin ( bastus festus ), jag ska forsoka att krypa under Golden Gate a se om jag kan hitta en sten a posta den till dig ;) Superkul verkligen!

 

• By the way, kvinnan som gav mig ansiktsbehandligen var fran Sverige, sa hon chockade mig med att saga ett "svenskt" Hello Anna, trevligt att traffa dej! Maddie som fatt behandlingen innan mig berattade att jag var fran Sverige. Sa det var en liten chock att fa prata svenska med nagon! Hon hade bott har i 25 ar, a hon stortrivs verkligen. Sa hon bjod med mig a Familjen Penhoet till en svesnk jul bassar den 5e december inne i SF. Med lucia tag a allt, sa det ska bli jattekul!!:) A lussekatter saklart!


• A nu ska jag ta mig en liten tupplur som sagt var, ska bli gott. Ser fram emot kvallen.


• Forresten, vad tycker ni om var vardagsrumsutsckt? Ganska otroligt va? Synd att inte Golden Gate bron syns. For man kan se den med. Men tydligen inte pa kortet :S Anyway, it's a beautiful view!:)

 

∂∩∩∂

 

Ps; igar gick jag a Monika runt a kollade pa campus of University of Berkeley ( dar jag kommer plugga ) Det vart sjukt manga olika college foreningar, vi sag bland annat : ΔΦΔ , ΣΔΣ, ΣΛΩ , ΚΛΒ. Jaa inte for att jag fattar vad de star for men det vart sjukt kul att se! Vart som att ga runt i en amerikansk college film :D

 

χoχo


Kommentarer
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

hej, bor du inne i SF? Jag kommer jo bo circa en timme ifrån :P

2009-11-15 @ 14:53:32
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Anna

Nope, jag bor 30 minuter utanfor, I Berkeley:) Roligt att hora, du kommer fa det varmt s skont! :)

2009-11-15 @ 19:25:09
Postat av: Frida

Helloo anna! Jag heter frida och bor i Menlo park och har varit här i CA i lite mer än en månad. Du har säkert skrivit det överallt i din blogg men är så trött att jag inte orkar ha ögonen öppna längre, men vart bor du här? Såg att du också hade pojkvän, hur går det med saknaden? Hoppas allt är toppen!

2009-11-16 @ 08:33:53
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0