NEW MOON MIDNATTS PREMIAR!!! :D



Hello!

Forlat att jag inte har skrivit pa lange men jag har haft fullt upp !
IDag har varit en mysig dag. Har akt runt i Berkeley a kollat i olika affarer, vart bland annat inne pa Target ( en jattastor affar med massa olika saker , billig med , sa kanske inte varldens basta saker dar! ) Hittade dock tva sota sma trojor till Ricky ( min hund ) kunde inte hjalpat , han kommer bli saa sot! . Sen har vi vart a hamtad Mormor Susie pa flygplatsen ( till barna alltsa ) Hon bor i LA sa hon ska stanna over natten a folja med flickorna till skolan imorgon. Efter att vi hade hamtat upp henne akte vi till min STORA fortjusning till IKEA! Gor mysigt att bara ga runt a kolla pa alla svenska saker:)
A sjalvklart var jag tvungen att kopa lite svenska grejer, som : Rakost, skorpor, julmust, lakerol, fladersaft, prast/herrgardsost a julskum! MUMS!



Aa visst ar HEJDA skylten fran IKEA tuff ? haha sahar sager man hejda pa svenska:P Vet att den ar uppochner men jag orkade inte andra ;)



Aa nu ska jag strax hoppa in i duschen, for jag ska pa Midnattspremiaren av NEW MOON!!! Im soo exited!!!!! :D:D SKA BLI SAA KUL!!



Innan det ska jag passa pa att kolla pa Vampire diaries ( jag vet, valdigt mycke vampir stuff going on right now ;) )



ΧΟχΟ ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Madde

Aniiiis :D nu är du på new moon! <33 :D så gott me juleskum, nu får du lite swedish feliing ;) <3 hä dö my lovely annis <3 ;) miss u

2009-11-20 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0