Japp, jag kan kora minivan!!

JAG TROR JAG DOR!!!!


• Har just fatt erfara min forsta bilkorningsuppblevelse i staterna, by myself till pa kopet!! Haha det vart hemskt! Jag fick lana familjens nyaste minivan, sa fick jag kora med Megan upp a ner lang gatan nagra ganger. Sen sa hon, "jag tror du ar redo nu!" Sa da var det bara att slappa av henne a sticka ivag pa egen hand. Hon hade ritat en fin karta till mig. Jag skulle namligen till en bokaffar a kopa en bok ( jag vet sa ovanligt va? ) . A det forsta jag gjorde var att kora vilse! Inte latt att hitta bland alla slingriga vagar. Vad som skulle tagit hogst 20 min, tog 1h. Hmm , pinsamt! Sen sa skulle jag parkera bilen brdvid den andra minivanen. A jag va nar pa att forstora lacken. Bakdelen vart ca 3cm fran den andra delen.. Saa japp = snygg parkering. Till pa kopet sa vart boken som jag skulle kopa slut ( andra delen i The Vampire Diaries). A nu sitter jag har. Idag har jag a Megan bakat rice crisps till Rowans fodelsedagskalas pa onsdag. Jag har fatt traffa deras mannie Kirby & deras Nanny Katie. ( Kirby ar en kille ) . haha en mannie, lite kul faktiskt! =P Bada vart jatte trevliga.

• Nu sak jag beratta en sak. Alla sager att jag ar sjukt bra pa engelska, sa jag skulle vilja ge en ros till mig sjalv. Tack Anna for att du ar sa duktig pa engelska ;)

• Imorgon ska jag a Megan baka en tarta som ser ut som en traktor! Far val se hur det gar. bra hoppas jag! Annars lar nog Rowan bli ledsen! Ska val ocksa ta a leta upp en annan bokaffar a se om jag kan hitta boken dar.
Aa just de ja! Har ju vart pa banken idag a oppnat ett amerikanskt konto! KUL, sa min nya bank ar inte swedbank, den heter wells fargo. Jag fick en svart gosedjurs ponny pa kopet. Kul!

• Jag fick en adapter av dem idag med, sa nu ar min mobil laddad. Nice! Ska se om jag kan lagga in lite bilder med. Vore kul.

Miss u guys!

∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha Anna så rolig :D du klappa väl ratten när den behövde ? ;) jag saknar dig gumman <333

2009-11-10 @ 10:31:49
Postat av: emelie

Lägg in massa kort anna :D <3

2009-11-10 @ 14:49:14
Postat av: Sarah

Låter som du har kul, saknar dig gumman <3

Vet du vad. Jag har äntlgen sett den första filmen, twighlight;) Sen ska Ja , Madde, Elin och Matilda se new moon nästa vecka. Filmen va ju as bra. Måste läsa böckerna.

Puss puss <3<3<3

2009-11-10 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0