I LOVE NYC!♥

Yes, this is true!

•Godmorgon alla glada svenskar:) Klockan ar halv 6 pa morgonen amerikansk tid! Tidigt... Men sa ar det! Igar vart det en valdig speciell dag! Vart inne i NYC pa rundtur a shopping! Jag kan bara saga sahar! Det ar en oforglomlig upplevelse att aka buss genom staden, ta farjan over till Staten Island och se frihetsgudinnan, att ga fran 5th avenue ner till 4th avenue & 34th street! A att aka upp i Top of The Rock a se hela NYC fran ovanifran, oboy gissa om jag tog manga kort!! A folket far vi inte glomma:P Jag a Sandra hade vart upp i Top of the Rock kom ner pa bottenvanigen som vart under gatuplan, vilket = subway. Det kommer fram en man ( svart ) a bara hey girls! Look here! Sa kor han fram handen i mitt ansikte! Da har han en vit levande albinomus i handen! Hur creepy ar inte det!?? Sen skrattar han ratt a sager: There is no way out!!.. Uw.. LASKIGT! 


• Men ja, som sagt var! Vi hittade ut:) Vi akte forbi, typ hundra olika kanda stallen med nar vi satt pa bussen. Alla markesaffarer, Prada, Gucci, Emporio Armani.. Ja listan kan bli lang. Vi akte aven forbi Robert Deniros, Julia Roberts a nagra tills lagenheter. Helt sjukt overkligt verkligen! Sen sa sag vi The Plaza Hotell, ni vet hotellet som den lille killen i Ensam hemma tva bor i nar han ar i NY. Haha helt sjukt! A fran top of the rock sag vi Central Park! Helt enormt stor ar den maste jag saga! A sen till shoppingen! Jag trodde jag skulle svimma! Skorna ladys, ar helt sjukt billiga!!:D Jag hittade ett par jattefina stilett hoga pumps for 34$. Vilket ungefar ar 250:- Sadana hemma i Sverige skulle minst kosta 500! Weeei:D Men jag vart duktigt, kopte bara vykort a en ny vaska. Namligen sa att mitt handbagage gick sonder nar vi flog fran Frankfurt till NY.


• A idag ar det ocksa en speciell dag. Jag ska fa traffa "my host family"! :) Gissa vem som ar nervos! Men ska nog ga bra. Ska ju flyga over hela USA idag med, mellanlanda i DENVER a sedan vidare till San Francisco! Sa guys, ikvall amerikansk tid kommer klockan pa min blogg att stamma, har i NY ar de tre timmar fore. A imorgon , lordag ska familjen ha en stor valkomstmiddag for mig, de har bjudit dit slackt a vanner! Yepp, det blir till att satta pa charmen ;) hehe.. Jag kan faktiskt inte fatta att jag ar har an.. Kanns jatte konstigt verkligen!


• Nu ska jag ga a vacka mina rumskopisar, de ska namligen duscha. Jag gjorde de igar sa jag ska bara frascha upp mig lite hade jag tankt. Jag far uppdatera mera nar jag kommer "hem", oh how wierd is that? :S

Lots of Love!

∂∩∩∂

Ps: Jag kommer att lagga in sjukt mycket bilder pa sondag ( tror jag att det blir ) =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mycket du har fått vart med om redan gumman!! :D jag är så avundsjuk på diig!! Det kommer gå så bra idag :D JAG ÄLSKAR DIG <333

2009-11-06 @ 12:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0