Gissa vad??!!!!=D


Heej!

Jaa, da sitter jag har igen! =) Har precis kommit hem efter en misslyckad bildtur med Emma ( 13 ariga tjejen i familjen ). Vi skulle aka a kopa en bok till henne pa Barnes and Nobels. Men kunde vi hitta den? NOPE! Ofcourse not! =S Affaren alltsa. Eftersom jag inte far prata i telefon nar jag kor bil ( olagligt i USA ) sa fick Emma ringa fran min mobil , vilket inte ar det lattaste. Sa det slutade med att vi fick kora hem igen.. Surt sa raven!

 

A igar var det mitt forsta au pair mote! Kul vart det faktiskt! Fick traffa runt 20 andra au pairer som ar i omradet, inte en enda var svensk! Det kommer en i december fran sverige. Gissa vad hon heter ? Anna saklart! =) Hoppas vi kommer ha mycke kul ihop! IAf , sa vart vi a bowlade. Jag forlorade, som vanligt. Vad annars brukar jag gora nar jag bowlar?=) Jag pratade en hel del med en tjej fran Argentina Brabra hette hon, a Monika fran Slovakien, Omar fran mexico, en tjej fran tyskland a en till fran  Mexico. Trevliga! =) Jag gillade dock inte min LCC, hon vart konstig tyckte jag. Hon ar fran Skottland ( Helen, saknar dej!♥ ) fran borjan sa hon bryter pa ett valdigt kosntigt skottskt/amerikanskt satt!=S Trevlig var hon inte heller, sa vi far val se hur det kommer att ga! Vi bowlade iaf, a bytte nummer a sadar. Sa ni har jag officiellt kompisar i staterna ( forutom Maria a de andra fran au pair skolan da saklart=) ).  Hoppas att vi kan ses till helgen jag a Maria!

 


Idag tog Kirby "hand om mig" , han visade hur jag skulle kora den andra grona minivanen, tog mig a sma pojkarna till parken a sen akte vi till Cactus , ett litet stalle som serverar Mexikansk mat. Gott! Sedan sa fick jag laga mat at familjen, gissa vad? FISK!!!!!!!=S Jag hatar fisk!! Inte kul att sta a laga det! =(

 

Aa efter det, sa bestallde jag?? GISSA tva ganger? Joo jag bestallde biljetter till Midnattsvisningen av NEW MOON=D Yepp , klockan 00.01 ska jag a Emma se den den 19 november! Im soo exited!!!!!!!!!!!!=D=D=D Det ni;D Jag hoppade av lycka nar det visade sig att de hade biljetter kvar! =D Ser verkligen fram emot detta!!!!!!=D NEW MOON NEW MOON NEW MOON

 

 

By the way, how do you like my cake? Visst ar den sot ? Det ar Tow Mater, som ar med i Cars. Lill killen i familjen fyllde ju tre ar igar, sa jag fick uppdraget att baka tartan. Det tog 2 dagar. Men visst blev det bra? ;)



Nu ska jag ga upp a kolla pa The Vampire Diaries med Emma, mysigt! Kanns konstigt att kunna se det pa tv istallet for pa datorn=)

 


xoxo ∂∩∩∂


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken fin tårta annis! :D jätte söt ju :) åå new moon ;) så ni ska gå på natten? :D DET ÄR NICE!!!! :D Puss misss u <3

2009-11-13 @ 10:31:38
Postat av: Elin

åh det blir new moon på premiären då ;D nu är anna lycklig kan jag tänka mig ;) hoppas att du trivs hos familjen, men det verkar ju gå bra :) najsig tårta :D saknar dig <3

2009-11-13 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0