Shopping inför Thanksgiving! :)






Hello Sweden!

Onsdag idag :) Mysigt! Igar ( tisdag ) provade jag pa Bikram yoga, (varme yoga) . Det var det jobbigaste jag har varit med om, really!!!=O Det var som vanlig yoga fast man gjorde rorelserna inne i en bastu typ. Mina ben svettades, det ar de aldrig gjort forut!!:P A man star pa handdukar istallet for mattor, HANDDUKAR! HAHA. Det var en harig gubbe bredvid mig, han svettades sa mycket att han fick ha handdukar nedstoppade i shortsen, det troppade om honom, fast han var inte den enda som svettades sa mycket, det var manga!! Usch, haha.. Lukten ska vi inte prata om, jag madde illa nar vi var fardiga.. Var nara pa att krakas :S Men , det var jatteskont efterat, sa ja. Jag ska dit igen :P

Pa kvallen sedan sa bestamde jag a Monika att vi skulle aka till det internationella cafet bredvis UC college. Det var sjukt manga studenter dar, kul :) Ska dit pa lordag eller sondag igen! Hade jatte mysigt, drack islatte a en chokladmuffins , yummy:) Mycket intressant stalle, de hade aven flatscreen tv med nyheter fran olika delar av varlden, gissa om jag blev forvanad nar AFTONBLADET ploppade upp! Saa kul att se svenska nyheter!! :D Sa dit maste vi ga igen! :)



Aa idag, onsdag ar det dagen fore THANKSGIVING! Ser fram emot imorgon, ska ta bilen ner tidigt till Carmel Valley med "my host family" till ett beach house;) Ska traffa resten av slackten dar sa jag ar lite enrvos, men det ska nog ga bra ( hoppas jag ). Ska bli gott med kalkon i alla fall;P Eftersom det ar thanksgiving imorgon sa ar det ju alltid bra ( kuligt ) om man har pa sig nagot nytt.. Sa jag var TVUNGEN att shoppa lite idag :) Visst ar min lila klanning med rosette sot ( ska ha den imorgon ) ? :) I like anyway! Haha hittade aven en "skogshuggar" skjorta som jag kan ga a mysa ner mig i med leggings :) A litte annat smatt a gott, som gula sockar med blaa hjartan pa, ett armband, lappglans, bodylotion, pet jacket, en gra scarf, leggings, gra t-shirt, svart cardigan :) Det kostade bara 124$, billigt va?


Vad tycker ni om solnedgangen fran vart vardagsrum ? Inte illa va ?;) ( jag tror nastan att man ser Golden Gate faktiskt! ). De andra "natur" bilderna ar tagna fran Berkeley Rose park. En av parkerna som jag & pojkarna ( Dylan & Rowan ) aker till. Valdigt fint ar det!! By the way, idag har jag bara sett en (1) ekorre, konstigt va ?!! Naa, nu maste jag ga a packa, a sedan sova.. Eller lasa En Geishas Memoarer fast pa engelska da saklart! Natti natti :) 


xoxo ∂∩∩∂



PS; Emelie Källman,
om du laser det har sa ar den lilla rosa hundsaken ( en jacka ) till Chili:) Visst ar den sot ? Kom att tanka pa han/dig direkt nar jag sag den :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Neeej va snäll du är anna :D han sitter här bredvid mig nu^^ hehe naaw tack så mkt sötnos :D <3

2009-11-26 @ 16:09:38
Postat av: Annis

Ofcourse, visst ar den perfekt ? :) Du far klappa honom fran mig ;) <3

2009-11-26 @ 16:45:17
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Hejhej :)



Nu är det inte lång tid kvar tills jag själv befinner mig inte så långt ifrån SF! :)

Tiden går så himla fort, men du trivs bra där va?



Bor du inne i själva san francisco?

Ha det fint // Emilia

2009-11-26 @ 20:42:14
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0