Barnes and Nobels .

Heej!

• Oj oj, vilken laaang dag idag! Har varit med deras nanny Katie! Hon har visat mej runt staden tillsammans med pojkarna! Vi har aven forsokt att gora en traktor tarta. Vilket vi tyvarr inte hann att gora fardigt! Killarna tar verkligen all av varann lediga tid! Har verkligen mycket att gora nar man passar dem!

• Aaah, just det nar Katie a jag a pojkarna akte runt sa akte vi till en bokaffar! Samma kedja som ar med i Twilight filmen=D ( Barnes and Nobels, kan tyvarr inte stava det ratt.. Men.. aja. ) Sa nu har jag officiellt handlat i samma bokaffarskedja som Bella gjorde=) Haha det ar nog ganska manga som tycker jag ar nordig. Men sa ar det! A gissa vad jag kopte! YEpp, tredje boken The vampire diaries =) Sa gissa vad jag ska gora ikvall! Hihi...


xoxo ∂∩∩∂

Kommentarer
Postat av: Carro Åbom

Heej anna ! :) verkar det som du har det great där borta ! så kul o läsa va du gör om dagarna, ja lär bli en av dina trogna läsare!! Massa kramar, ta han dom dig :)

2009-11-11 @ 20:00:54
URL: http://caboom.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo det är ju fuskigt att du ska se den i USA men :( hur är det med dig ? :) PUSS love u <3

2009-11-12 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0